PUSTUŁKA - K.B. Miszczuk





Na Wyspie Ptaków, oprócz naturalnie występujących tam Pustułek jedynymi lokatorami jest, spędzająca tam urlopy oraz wakacje, rodzina Spyropoulos- właściciele tego raju. 
Niedługo po ślubie dziedzica rodzinnej fortuny, Krystiana, większa część członków rodu zjeżdża się bez zapowiedzi na przepiękną wyspę, mącąc tym samym miesiąc miodowy młodego Spyropoulosa oraz jego małżonki Izabeli.  Sylwia, siostra Krystiana, która jest w tym samym czasie na wyspie, nie do końca utożsamia się z ogólnymi ideami którymi rządzi się jej rodzina, z aspiracjami matki i ojca, którym nie ma chęci sprostać.
Nad Wyspę Ptaków nadciąga burza, zwierzęta stają się niespokojne- wróżą nadciągające nieszczęście... 
Na odludnym, odciętym od świata zakątku Grecji kolejno giną członkowie wpływowego i bogatego rodu Spyropoulos. Ci, którzy nadaj żyją zastanawiają się kto będzie następny; wytykając się wzajemnie palcami oskarżają o niewyjaśnione zbrodnie.
Kto przeżyje rzeź na rajskiej Wyspie Ptaków, czy uda się rozwikłać zagadkę morderstw zanim ktoś zaatakuje po raz kolejny?
Czy Kwiatuszka rozszarpały pustułki?

"Pustułka" to świetny, klasyczny kryminał, który nie jest w cale taki prosty i łatwy do napisania. Gorąco polecam wspaniałą intrygę, która wciąga, tak że chcesz wiedzieć "kto zabił". Pomimo to i tak zbyt szybko domyśliłam się o co chodzi w fabule, ale i tak miałam ogromną frajdę, czytając tę książkę. Z czystym sercem mogę postawić ją obok "Pułapki na myszy" Agathy Christie oraz "Zamieci śnieżnej i woni migdałów" Camilli Lackberg. 
Życzę autorce dalszych sukcesów i wspaniałych książek dla nas- czytelników:)




SZCZEGÓŁY:

AUTOR: Katarzyna Berenika Miszczuk
TYTUŁ: Pustułka
STRON: 333
ROK WYDANIA: 2015
WYDAWNICTWO: WAB
ISBN: 978-83-280-2062-7



Komentarze

  1. Przeczytałam ją i nie mogę sobie przypomnieć jaki miała finał ! Tylko mi tutaj nie zdradzaj. Będzie to dla mnie niezła zagadka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się domyśliłam jaki, ale mój mąż nie 😁😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CZAROWNICA - Camilla Lackberg

SYLFIDA- Agata Julia Prosińska

SZEPTUCHA - Katarzyna Berenika Miszczuk