MIMO MOICH WIN - Tarryn Fisher




"Nie do wiary, jak wszystko się zmieniło. Czuję się tak, jakbym została z tyłu, wybudziła się ze śpiączki i odkryła, że świat na mnie nie czekał. Jakim cudem pozostałam taka sama, skoro wszyscy się zmienili?"

Serce można oddać tylko raz, nawet gdy wszystko wokół się zmienia, nawet gdy ludzie których znasz się zmieniają, twoje serce pozostaje w stanie niezmiennym. Olivia Kaspen mimo swoich win i pomimo swoich kłamstw ma szansę odzyskać miłość swojego życia, jest jednak oportunistką. Czy jest przypadkiem, że znów na swojej drodze spotyka Caleba Drake'a, który, na jej korzyść, nie pamięta żadnego      z jej niecnych uczynków... Caleb nie pamięta niczego - ma amnezję. 
Czy Olivii uda się ponownie wzbudzić zaufanie miłości jej życia i naprawi wszystko to, co popsuła wcześniej, czy w końcu uda jej się zaufać swoim uczuciom, czy zmieni się na tyle, aby w końcu powiedzieć "kocham", czy w ogóle dziewczyna, która w życiu nie zaznała ciepła rodzinnego, ani miłości, potrafi kochać i to kogoś, kto wszelkich dóbr, a także uczuć miał w życiu aż nadto...? Czy można cofnąć czas      i napisać historię od nowa? O tym trzeba przeczytać.

Moja szczera opinia na temat tej książki jest taka, że ta fajną i lekka, kobieca lektura na wieczór. Czytając ją nie odczułam tego "wow", jak to sugeruje większość osób, które ją już czytało. Jak mówi większość opisów i opinii na jej temat, można się w niej zakochać od pierwszego słowa... ja jednak tej miłości nie odwzajemniam. Styl Fisher jest bardzo lekki i szybko mi się "Mimo moich win" czytało, jednak sama treść i fabuła nie zaskakują niczym nowym, a główna bohaterka Olivia irytuje mnie i to bardzo. Może nie od samego początku jest taka wkurzająca, jednak nie rozumiem jak można być taką kretynką, kłamać i dążyć po trupach do celu. Caleb też nie wzbudza mojej wielkiej sympatii, choć muszę przyznać, że jest mniej irytujący od głównej bohaterki. Liczę na rozwiązanie pewnych wątków w kolejnych częściach tego cyklu i mam ogromną nadzieję, że Fisher jednak  mnie zaskoczy          i wciśnie w fotel.

Powieść ta to nie mój świat, jednak zachęcam do czytania. Możliwe, że okaże się właśnie tym, na co w literaturze czekaliście:)



SZCZEGÓŁY

Tytuł: Mimo moich win
Tytuł oryginału: The Opportunist
Autor: Tarryn Fisher
Cykl: Mimo moich win
Tom: 1
Stron: 305
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania: 2016
ISBN 978-83-7515-403-0



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CZAROWNICA - Camilla Lackberg

SYLFIDA- Agata Julia Prosińska

SZEPTUCHA - Katarzyna Berenika Miszczuk