MISTRZ - Katarzyna Michalak



Młoda dziewczyna Sonia za wszelką cenę stara się wyjść z dołka, do którego wpędziło ją trudne, jak dotychczas, życie. Jest już na prostej ścieżce do poukładania własnych spraw, jednak  przewrotny los ma dla niej kolejną przeszkodę do pokonania. Dziewczyna dziwnym zrządzeniem wpada w ręce mafii, która początkowo bierze ją za podstawionego członka konkurencji. Sonia jest jednak zwykłą dziewczyną, która trafia w sam środek mafijnego kartelu oraz wewnętrznych porachunków pomiędzy braćmi de Luka. Odizolowana od świata w cypryjskiej VillaRosie, siedzibie Raula de Luki, młoda dziewczyna podejmuje ryzykowną próbę ucieczki przez co zwraca na siebie czujne oko nie tylko ochrony willi, ale również bezwzględnego i niebezpiecznego, mafijnego pośrednika, Raula. Wzajemne przyciągnie pomiędzy dwiema skrajnymi osobowościami, jakimi są Sonia oraz Raul, jest niczym balansowanie pomiędzy głębokim uczuciem, strachem i nienawiścią. 

Czy mężczyźnie uda się przeprowadzić wszystkie swoje plany do samego końca?

Czy Sonia skazana będzie na bezterminowy areszt domowy, w siedzibie bezwzględnego i zabójczo przystojnego Raula?
Jak potoczą się ich losy i czy ta historia ma happy end?


Po Mistrza Katarzyny Michalak sięgnęłam trochę nieśmiało lecz z nieskrywaną ciekawością. Od jakiegoś czasu polowałam na którąś z jej powieści, ale zawsze brakowało pierwszego tomu serii, aż w końcu dopadłam. Muszę jeszcze dodać, że na panią  Kasię nakręciła mnie dodatkowo siostra, która jest w jej twórczości zakochana. Dlaczego Mistrz? Po pierwsze miał napisane na okładce, że jest dla dorosłych… a ja lubię dobre historie ze szczyptą pikanterii. Po drugie przepiękna okładka, która swoją kolorystyką zawładnęła mną bez reszty (mam ostatnio jakąś dziwną fazę na róż). Trzy, to sama treść, która mówi za siebie. Katarzyna Michalak w bardzo lekkim stylu i z niezwykłą wprawą pisarza, opowiada historię naszpikowaną akcją i emocjami. Nie przesadza przy tym z opisami i rozwlekłymi scenami, przez co chłonie się jej słowa niczym gąbkę. Dzięki jej umiejętnościom pisarskim tę historię odebrałam jako prawdziwą i nieprzesłodzoną, a samo zakończenie bardzo mnie zaskoczyło...

Zresztą przeczytajcie sami 😊


Polecam kobietom odważnym, lubiącym niezawoalowaną namiętność.



SZCZEGÓŁY:

AUTOR: Katarzyna Michalak
TYTUŁ: Mistrz
WYDAWNICTWO: Zak/Między wierszami
ROK WYDANIA: 2016
WYDAWNICTWO: Między Słowami
ISBN 978-83-240-3617-2


Komentarze

  1. Okładka faktycznie przyciąga. Też mam fazę na róż. :) Cudne zdjęcie swoją drogą :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CZAROWNICA - Camilla Lackberg

SYLFIDA- Agata Julia Prosińska

SZEPTUCHA - Katarzyna Berenika Miszczuk