Trochę o mnie :)

Cześć, jestem Basia, czyli w wielkim skrócie pracujący mól książkowy, nieustannie szukający swojego miejsca w świecie. 

Pomysł na bloga zrodził się u mnie przede wszystkim z faktu, że absolutnie nie potrafię obejść się w moim życiu bez zadrukowanych tuszem stronic, dla tego też chciałabym, od czasu, do czasu, podzielić się z wami tym co aktualnie czytam, tym co po porusza lub poruszyło mnie w literaturze tudzież uraczyć recenzją, mniej lub bardziej ciekawej książki.

Choć czytanie i literatura sama w sobie, to jedne z moich pasji, to nie są jedyne. W zależności od nastroju i czasu jaki posiadam pałam się również po trosze malowaniem, językami obcymi, haftem krzyżykowym ( i tu jakby krąg się zamyka, ponieważ wyszywam głównie zakładki do książek), fotografią, no i dbaniem o męża ;) Nie ograniczam się jednak tylko wyżej wymienionych dziedzin sztuki i życia, a moje zainteresowania są bardzo szerokie i długo by o nich opowiadać. Podejrzewam, że życie mnie jeszcze zaskoczy i odnajdę nie jedną pasję.

Moje preferencje czytelnicze nie są bardzo wyszukane, czytam więc wszystko co mi wpadnie w ręce. Staram się, w swoich wyborach, nie kierować trendami literackimi lub powszechną modą, choć media kuszą i kilka razy uległam reklamie. Jeśli książka mi się nie podoba, najczęściej przestaję ją czytać.
Moim małym zboczeniem przy wyborze książek, do ich przeczytania lub zakupu, jest wybór, tylko i wyłącznie, po ocenie okładki lub tytułu. W taki właśnie sposób odkryłam wspaniałe pozycje literackie, które odcisnęły piętno na moim sercu, duszy i umyśle; zakochałam się po prostu od pierwszego wejrzenia ;P

Mam swoich ukochanych autorów, niech jednak to pozostanie moim sekretem ;)


Uwielbiam blask świec i tykanie zegara…

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CZAROWNICA - Camilla Lackberg

SYLFIDA- Agata Julia Prosińska

SZEPTUCHA - Katarzyna Berenika Miszczuk